Financieel dashboard via het klantenportaal

Uitwisseling van informatie vindt plaats via je eigen klantenportaal. In dit financieel dashboard plaatst een boekhouder van Kláár alle samengestelde stukken, zodat je erover kunt beschikken. Jij, op jouw beurt, zorgt dat stukken, die je moet aanleveren, worden geüpload naar het portaal. De administratieve professionals van Kláár zorgen dat zaken, waarop actie dient te worden ondernomen, voor je klaargezet worden. Uiteraard ontvang je op zulke momenten een bericht in je e-mailbox.

Het overzichtelijke en goed beveiligde klantenportaal werkt onder meer via SMS authenticatie als er bijvoorbeeld stukken of aangiftes digitaal ondertekend moeten worden. Verder heb je via het klantenportaal overal ter wereld, 24 uur per dag toegang tot je financieel dashboard en je online boekhouding.

Heb je vragen terwijl je bezig bent met je online boekhouding? Je kunt de helpdesk van Kláár bereiken via chatSkype of telefoon tijdens kantooruren. Op dinsdag en donderdagavond is de helpdesk ook bereikbaar van 19.00 tot 22.00 uur.